UJardy.cz
info: 702 099 250
Můj košík
je prázdný

Reklamační řád

Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Garance - všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 14 dnů od převzetí zboží řešíme výměnou zboží za nový kus. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude Vám v nejkratším možném termínu objednáno, nebo umožněn výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. Pro zrychlené řešení reklamace bez udání důvodů nebo výměnou za nový kus je od dodání 14 dnů a musí být reklamované zboží vráceno kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů, atd.). Garance výměny se nevztahuje na poškození: mechanické, úmyslné nebo vlastní nedbalostí.

Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Nevstahuje se na 14 denní záruku (bez udání důvodů), která začíná běžet od dodání zboží.Tato záruka slouží k tomu, aby měl zákazník možnost si zboží včas prohlédnout a vyzkoušet.

Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad, nebo slevový kupón.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v našem internetovém obchodě , doporučujeme napsat nám e-mail, kde uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu, nebo voucheru a popis závady. Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu, konkrétně adresu autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka, či adresu, kam zákazník zašle reklamované zboží, a formulář "průvodka reklamovaného zboží". Zaslání těchto dokumentů usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásliky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány, nebo jsou nekompletní budou vráceny odesilateli.

Zboží se doporučuje zasílat v originálním obalu a vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (nebude se jednat např.:  závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením, nekompletní zboží apod.). Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné (doporučená zásilka), nikoliv za balík do ruky, nebo jiné drahé dopravní služby apod.).